De saaiste dag ooit... - Reisverslag uit Finestrat, Spanje van Sanne dool - WaarBenJij.nu De saaiste dag ooit... - Reisverslag uit Finestrat, Spanje van Sanne dool - WaarBenJij.nu

De saaiste dag ooit...

Door: sannevddool

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 Maart 2011 | Spanje, Finestrat

Heey allemaal,

Ik denk dat deze blog wel erg saai gaat worden aangezien er hier niet echt bepaald veel te beleven valt!

Vandaag weer extreem uitgeslapen, het zal weer niet zo zijn. Papa en mama gingen naar Calpe en ik en Amor gingen benidorm in. We gingen even langs bij Amigo's en Amor ging even zelf Benidorm ontdekken en ik bleef er even hangen. Nadat we naar huis wouden gaan en een korte pit stop hadden gemaakt bij de Macdonalds, begon het als een idioot te regenen. Door de regen eenmaal gereden te hebben en redelijk nat thuis gekomen, ging heel de familie maar een tukkie doen.

Tukkie gedaan en we konden met z'n alle eten. En nu zitten we op de bank, erg saai allemaal dus. Geen zak te doen hier eigenlijk. Tja mag ook gezegt worden. Niemand wilt wat leuks doen, en ik zit maar te klagen dat ik me verveel!

Ik weet niet echt wat ik atm wil! Gelukkig morgen wat drinken met de Spaanse vriendinnetjes! Dus ik kijk er zeker naar uit!!

Hasta pronto