Op pad... - Reisverslag uit Finestrat, Spanje van Sanne dool - WaarBenJij.nu Op pad... - Reisverslag uit Finestrat, Spanje van Sanne dool - WaarBenJij.nu

Op pad...

Door: sannevddool

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 Maart 2011 | Spanje, Finestrat

Heey allemaal,

Eigenlijk nu ik begin aan m'n reisverslag weet ik niet zo goed meer wat we hebben gedaan.

We begonnen de dag laat en werd wakker omdat ik Edwin hoorde lachen omdat ik NOGSTEEDS in me bed lag. Tja volgens mijn vader heb je werkpaarden en showpaarden, ach het is vakantie. Dus met mijn vrolijke gezicht opgestaan, even bij gekletst en maar even omgekleed.

De dag begon met het fijt dat mama even naar de kapper moest want, d'r haar stond redelijk op storm, dus moest even wat aan gedaan worden. Ik dacht laat ik maar even me pony ook laten bij knippen, maar aan de gedachte dat ik vorig jaar 2 weken verplicht heb moeten lopen met een lady gaga look, stapte ik al snel van die gedachte af. In de carrerfour de spullen gehaald die we nodig hadden en even snel een lekkere pizza stuk naar binnen gewerkt.

Eenmaal thuis meteen weer op de scooter gesprongen om het eten te bestellen bij '' el patio '' aangezien ik van papa en mama alles moet proberen om in het spaans te regelen moest dit ik ook maar op knappen. Met volle moet naar binnen gestapt en gezet wat ik wou, en gelukkig begreep de man me! Naar buiten gelopen, kwam ik iemand tegen die me vespa heel mooi vondt en een heel verhaal tegen me aan begon te praten. Oke.. een beetje spaans kan ik wel maar dit ging wel heel erg boven me pet uit. Maar met wat, si si si, en bale bale, en weer si si si en wat gelach en maar gezegt dat ik eigenlijk geen spaans spreek maar aan het leren was, 2 zoenen gehad en weer op de scooter gesprongen!

Snel naar huis want papa moest opgehaald worden. Nog even mario kart op de wii gespeelt en in de auto gestapt. Eenmaal op het airport aangekomen waren we dus 1 uur te vroeg, dank je moeder. Dus maar een loli gescooord en wat te drinken beetje kletsen en het uurtje is snel voorbij...

Papa heel aangekomen en in de auto racend naar el patio gereden, zo te zien was alles begrepen en verstaan want er stond een tafeltje voor 4 lekker klaar. Heerlijk gegeten en voldaan zitten we nu weer thuis, Amor zit al te knikkenbollen en veel spannends voor vanaaf geloof ik niet meer in!

Hasta prontoo y mucho besos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Feb. 2011
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 17879

Voorgaande reizen:

27 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Road trip 2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen naar Spanje

Landen bezocht: