Meivakantie week 1 - Reisverslag uit Finestrat, Spanje van Sanne dool - WaarBenJij.nu Meivakantie week 1 - Reisverslag uit Finestrat, Spanje van Sanne dool - WaarBenJij.nu

Meivakantie week 1

Door: sannevddool

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 Mei 2011 | Spanje, Finestrat

Heey allemaal,

Ik dacht opeens shiiitt.... Sanne vergeten dat ze ook reisverslagen hoort te schrijven als ze in Spanje.... Oeps was er een beetje bij ingeschoten agh... hier een korte(??) samenvatting van de vakantie tot nu toe...

Aangekomen in Spanje samen met mama moest er natuurlijk ook even afscheid worden genomen van Marc... Oke ik kan nu wel zeggen dat ik miss drama queen op me naam heb geschreven en we het er maar verder niet meer over hebben, gelukkig hebben de mense van de douane er erg om gelachen! *fijn, werd nog uitgelachen ook*

Maar goed, eenmaal aangekomen op het nieuwe airport was de hond tijdelijk lost, of nouja zoek, we wisten niet waar we dr moesten ophalen, agh na aan 3 mensen gevraagt te hebben en mams een beetje in de stress wist ik waar ik Tes kon ophalen. Jammer genoeg kon ik nog even 3 kwartier wachten, en krreeg al aardig trek te krijgen om kwart over 9. Dus snel naar de auto en om half 10 op weg naar Finestrat.

Aangekomen en wel snel naar Alex en Monique die heerlijke pasta voor ons hadden gemaakt! En dat konden we er zo in schuiven, het was lekker en tevreden ons bedje in gekropen.

Dag 2 is aangebroken, en vroeg uit bed want een drukke dag stond er op de planning. Om half 11 met Maurtis afgesproken bij Coco Loco, geloof het of niet ik was daar stipt half 11! Even daar wat gedronken en snel naar de Zeilschool gescooterd, jammer genoeg kan je met Spanjaarden geen tijd afspreken, dus maar even bijgekletst met Maurtis en ipv. 12 uur kwamen de mannen om kwart over 1 aankakken, ik kijk nergens meer van op daar! Maar na 15 min kletsen moest ik alweer op de scooter want er was een paasbrunch in de ritz, daar super lekker gegeten en snel door naar de verjaardag van Edwin gegaan! Het was onder tussen uurtje of 6 dus ik begon hem aardig in te kakken, want ik ging pas om 2 uur slapen die vorige nacht! Was ook erg gezellig en lekker gekletst, na 2 uurtjes daar weer geweest te zijn, even nog met maurtis afgesproken en toenw was dag 2 ook al weer voorbij.

Dag 3&4 betekende uitslapen want dag 5 komt Sanne en Papa en dan is het afgelopen met het uitslapen! Dus greetig van gebruik gemaakt, beetje bij de rest van de vriendjes langs gescooterd en ook even allemaal bijgekletst.

Dag 5 Aankomst van Sanne, het zonnetje scheen en het was een heerlijke dag, nadat we San hadden opgepikt van het Airport zijn we lekker gaan lunchen, oke de club sandwich was meer een bord met sla wat brood met gesmolte kaas, wat stokjes een stuk reuze komkommer, aspairges (of hoe je dat mag schrijven) half plantje strengen bieslook, wat opgekwakte kip en paar sate prikkers waar wel mikado mee gespeelt kan worden, en als finisching touch een reuze aarbei.... het was lekker maar we hebben erg weinig gegeten. Daarna hebben San ik nog even door het Winkel centrum La Marina gewandeld en is paps even later ook aan gekomen, nadat we hadden avond gegeten lekker ons bedje in gedoken.

Dag 6 Shopppeeee... Oke het weer sloeg om in heeeeel veel wind en af en toe regen. Oke niet optimaal voor Spanje maar agh, na regen komt zonneschijn.... Dus we hebben maar in het overdekte winkelcentrum gegaan om een langebroek te scoren voor Sanne. Na lekker uitgeshopt te zijn, kwamen met van alles thuis behalve dus een broek. Het was gezellig! Savonds de BBQ bij Alex&Monique we hadden zoveel dat we de volgende dag maar weer waren uitgenodigd om de rest op te eten... San en ik zijn nog even naar Benidorm gegaan om wat te drinken en sloten de dag dus even geweldig af.

Dag 7 (vandaag) pfww... alweer een week voor mij om nog 1 week te gaan, vandaag naar terra mitica geweest, leuk pretpark, jammer dat de zon alleen nog nergens te bekennen is, maar dat kon de pret niet drukken. Heel de dag lekker door het park gewandeld, bek af en zeurende knie op het einde. Afsluitend van de dag de BBQ en erg gelachen, de jongens wouden 50 euro verdienen van me vader onder de voorwaarden dat me vader 3 eieren kapot konden slaan, iedereen weet dus hoe het verhaaltje aflopen 3 eieren ho maar maar 2 erg leuk, hun blikken waren goud waard!

Nu voldaan en moe in me bedje van een hele drukke week!

Hasta prontoooo

  • 01 Mei 2011 - 12:38

    Maurits:

    wat heb jij toch met "Maurtis" haha :p leuk verhaal opnieuw wel :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Feb. 2011
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 17888

Voorgaande reizen:

27 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Road trip 2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen naar Spanje

Landen bezocht: