Race tegen de klok... - Reisverslag uit Finestrat, Spanje van Sanne dool - WaarBenJij.nu Race tegen de klok... - Reisverslag uit Finestrat, Spanje van Sanne dool - WaarBenJij.nu

Race tegen de klok...

Door: sannevddool

Blijf op de hoogte en volg Sanne

04 Maart 2011 | Spanje, Finestrat

Heey allemaal,

Wat een leuke, gekke gezellige dag. Aangezien de dag altijd begint met het ontbijt was dat nu ook. Eigenlijk viel het best wel tegen om door uit het raam te kijken want het regende. Zo als alle dagen was het zonnetje in de ochtend aan het schijnen en smiddags regende het en nu begon het al met regen dus kon niets goeds betekenen.

Maar goed, ochtend ritueel gehad en Amor en mama gingen samen boodschappen doen. Had niet zo'n zin om mee te gaan, dus ik ging maar thuis keutelen. Papa was ook thuis maar die is altijd druk, druk, druk dus daar kan ik weinig op rekenen.

Paps ging bijna werken, het zonnetje was te voorschijn een beetje gekomen, dus ik dacht wat doe ik hier. Ik ben lekker in me uppie op me scooter gesprongen en naar de club '' bellagio'' gereden. Wel 2 uurtjes lekker gekletst, contacten bijgewerkt en toen plots kreeg ik een mailtje binnen van, Emily met de vraag of ik met haar wat wilde drinken en even wou bij kletsen.

Dus me spullen gepakt iedereen gedag gezegt en op me scooter gesprongen en naar Altea gecrossed. Eenmaal aangekomen en Emily gevonden. We stonden al druk te kletsen en toen zag ik nog een bekend gezicht! Juan!! hahahha was wel grappig hij zag me staan keek me even scheef aan en begon te lachen. Was heel grappig, spontaan 2 zoenen gehad en ik ging verder en hij ging verder.

Druk gekletst met emily en het was erg gezellig, maar tja ik moest ook even eten dus na 1.5 uurtje weer terug naar huis gegaan.

Het was een dag die voldaan werd afgesloten!

Zometeen duik ik weer lekker me bedje in en oohja moet me koffer weer inpakken..

Ergens heb ik heel veel zin om naar huis te gaan, maar aan de andere kant wil ik nu wel weer heel erg graag blijven....

Maar gelukkig mag ik binnenkort weer... dus 2 maanden koesteren klinkt lang maar als je dan zegt 8 weken valt het al veeeeeel meer mee!!

Hasta pronto espanaa...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Feb. 2011
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 17881

Voorgaande reizen:

27 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Road trip 2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen naar Spanje

Landen bezocht: