Zomervakantie 2011 is eindelijk begonnen!! - Reisverslag uit Finestrat, Spanje van Sanne dool - WaarBenJij.nu Zomervakantie 2011 is eindelijk begonnen!! - Reisverslag uit Finestrat, Spanje van Sanne dool - WaarBenJij.nu

Zomervakantie 2011 is eindelijk begonnen!!

Door: sannevddool

Blijf op de hoogte en volg Sanne

11 Juli 2011 | Spanje, Finestrat

Heey Allemaal,

Zozo, na wat gestraft te zijn door god en wat ook een beetje door mezelf kwam zit ik eindelijk in Spanje. Wat heeft dat wat tijd moeite en stress gekost. Redelijk slechte cijfers (maar toch de beste leerling zijn van de klas, dat is wel een giller) Paspoort vliegt een dagje eerder heen, en een flinke buikgriep te pakken en dat allemaal in een week is niet leuk!

Maar goed, na 1,5 dagje later dan geplant in Spanje aangekomen te zijn, zit ik op de plek waar mijn vakantie eindelijk hoort te beginnen. Met nou wat naweeen van me buikgriep is alles prima hier, Scootertje staat voor de deur en wordt greetig gebruikt, Zwembad is de beste oplossing om je hoofd koel te houden en veder zoals gewoonlijk tussen 1 en 3 een beetje de zon vermeiden want, het is HEET, bloed heet de zon is de grootste vijhand dan eigenlijk je beste vriend. Maar in de ochtend en avond is het goed te doen.

Na wat dagjes shoppen de onwijs leuke voorstelling van yara, wat was dat leuk! Zijn we vandaag begonnen met zeilen, weer de helft alvast gezien, de rest is nog bezig met examens, maar wel onwijs gezellig gehad, lekker verbrand of gekleurd! We hebben het naar ons zin gehad!

Morgen gaan we weer naar de zeilschool en nog eigenlijk geen plannen wat we gaan doen, behalve dat we gaan bbqen bij de jongens aan de overkant!

Mensen tot snel!

Dikke kus