Shop till we drop - Reisverslag uit Finestrat, Spanje van Sanne dool - WaarBenJij.nu Shop till we drop - Reisverslag uit Finestrat, Spanje van Sanne dool - WaarBenJij.nu

Shop till we drop

Door: sannevddool

Blijf op de hoogte en volg Sanne

04 Juni 2011 | Spanje, Finestrat

Heey allemaal,

Even een dagje over geslagen maar goed, hier ben ik weer. Donderdag de dag nadat we aangekomen waren zijn we lekker opgestaan en een beetje gaan bedenken wat we dit kleine weekje zouden gaan doen.

Donderdag was de planning even La Marina onveilig maken en dan zien we wel weer! Nadat we eerst weer me scooter hadden vol gegooit en gewassen hadden, gingen Amor en ik naar La Marina, paps en mams zouden zometeen komen, want Edwin was op bezoek en wij konden weer eens niet still blijven zitten!

Dus zo gezegt zo gedaan... We stonden al druk te passen en waren al aardig in de mood, belde papa, waar zijn jullie? uhm... ik sta in een pashokje is het al tijd dan?! Ja, maar wij komen er wel aan. Nadat wij klaar waren met passen en de pashokjes uitliepen kwamen paps en mams aan lopen! Wat een timing... Nou snel afrekenen en verder gaan... Mama zei dat ze een leuke bikni winkel had gezien die nieuw was en die moest natuurlijk ook bekeken worden. paps had er niet zoveel zin in en mama ook niet, dus die gingen boodschappen halen want dat moest ook nog gebeuren.

Eenmaal weer thuis kwam ik terug met 2 nieuwe bikinie's, 1 jasje, 1 korte broek en een nieuwe sjaal... was al helemaal in me nopjes en die dag hebben we lekker lui nog door gebracht.

Vrijdag (vandaag dus)
Zijn we naar Alicante gegaan om onze shop sessie te voortzetten! Papa was redelijk in de mood en we hebben voor ons gevoel alles wat los en vast zat gekocht! We zijn ook met van alles thuis gekomen! Shop till we drop eindelijk in de auto, allemaal pijn onze voeten (ik ook in me knie) en voldaan... Thuis gekomen even wat gegeten en allemaal een tukkie gedaan, ik niet want ik moest even bij geskyped worden met Marc.

Nadat iedereen weer wakker was, moest ik nog gympen hebben, dus amor en ik op de scooter gesprongen, nergens leuke gympen te vinden! Dan maar weer naar La Marina! Daar wel leuke schoenen gehaald! Amor had nog een sweater nodig maar we hadden nog 5 min om in de h&m te komen een sweater te kopen en aftereken, dus wij als 2 debielen door dat winkel centrum gerent, hahahah leek wel alsof we een overval hadden gepleegd. Geslaagd met alles incl. de sweater zijn we naar huis gegaan. Iedereen ligt voldaan in z'n bed, en ik ben nog met Marc aan het skype! Leuk he 6 uur tijds verschil! Maar het is zeker even weer fijn om hem even te horen!

Hasta pronto!!

Besooos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Feb. 2011
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 17883

Voorgaande reizen:

27 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Road trip 2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen naar Spanje

Landen bezocht: