Weer opweg! - Reisverslag uit Finestrat, Spanje van Sanne dool - WaarBenJij.nu Weer opweg! - Reisverslag uit Finestrat, Spanje van Sanne dool - WaarBenJij.nu

Weer opweg!

Door: sannevddool

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 Juni 2011 | Spanje, Finestrat

Heey allemaal,

Ik zit op het moment op school nu ik dit blogje schrijf. Het is weer zo ver, we gaan weer even naar Spanje.

Het is onwijs lekker weer hier en ik heb gemerkt dat het in Spanje wat minder is. Balen, ja! Maar ja, soms hebben de weer mannetjes het niet goed dus laat ik daar maar op hopen!

Maar vakantie stress is in ons huis altijd wel te merken, me vader krijgt vakantie stress en wordt onwijs chagrijnig! Me moeder gaat als een gek het huis schoon maken (we gaan 4 dagen weg!!) Ik doe zoals normaal gesproken alles op het laatste moment en Amor die loopt er een beetje tussen door. Me vader stressed hem om vliegtickets, wanneer we klaar zijn met school, of we wel alles hebben ect ect.

Het meest moeilijke heb ik op dit moment wel mee met het feit dat ik onwijs veel me mannetje ga missen! Hij gaat lekker naar Aruba en ik naar Spanje.... Wat hebben we het allemaal vervelend! Ik ben ook wel zenuwachtig voor me operatie en vindt het dus wel jammer dat hij er niet is, maar gelukkig is me BFF Inge er wel!

Maar geen stress geen stress, eerst even lekker 4 dagen wat zonnenstralen op pikken en vooral niet denken aan morgen!

Tot snel alle vriendjes in Spanje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Feb. 2011
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 17887

Voorgaande reizen:

27 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Road trip 2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen naar Spanje

Landen bezocht: