Zon, zee en m'n vest - Reisverslag uit Finestrat, Spanje van Sanne dool - WaarBenJij.nu Zon, zee en m'n vest - Reisverslag uit Finestrat, Spanje van Sanne dool - WaarBenJij.nu

Zon, zee en m'n vest

Door: sannevddool

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 Maart 2011 | Spanje, Finestrat

Heey allemaal,

Goh de titel zegt het al, zon, zee en m'n vest. Dat is de meest passende titel voor dit dagje.

De dag begon als gewoonlijk met uitslapen. Nadat ik (volgens de wereld) uit me coma was gekomen zei mama dat ze even boodschapjes ging doen en vroeg of ik de broodjes in de oven wou doen. Nou met wat tegen zin me bedje uit gerold. Met volle verbazing zag ik dat het zonnetje aan het schijnen was, dus kleine hoop was dat ik misschien met een vest/bodywarmer op de scooter kon gaan zitten vanmiddag. Jammer genoeg sloeg dat al snel om toen ik dus de schuifdeur open deed om buiten de tafel te gaan dekken. Maar goed vest aan getrokken en toch maar buiten de tafel gedekt en uit de wind en in het zonnetje was het redelijk goed te doen.

Na het ontbijt standaard ritueel van douche en aankleden en iedereen irriteren met de vraag '' wat doen we vandaag??'' (ben nogal iemand die zich snel verveelt) Mama kwam met het idee om even te gaan shoppen, oke zo gezegt zo gedaan.... Wij naar Albir gereden omdat mama daar de uitverkoop had gespot.

Met volle moet me (extreem) hoge hakken aan gedaan en gaan met die banaan. Jammer genoeg gingen na 5 min me voeten al pijn doen. Jeeeh heb ik weer. Maar was gelukkig weer lekker slim geweest om me all stars in me tas te doen. Dus maar snel naar een terrasje gelopen, mama moest natuurlijk naar het terrasje aan het einde van de straat, ik maar klagen dat me voeten zo pijn deden, maar ze zijn ook gewoon zo leuk dat ik ze aan moest. Dus me moeder en ik gingen dus maar zingen, ''ik zou wel willen dansen maar me voeten doen zo zeer!'' Amor liep lachen achter ons en met een zucht ploefte ik op de stoel en wisselde me schoenen om.

Nadat ik even paul even had gebeld om te vragen of john werkte in de Heart break (hbh) kwam die ook even langs om even alles op de hoogte te brengen hoe alles gingen en te vragen hoe alles met ons ging. Paul naar huis en wij even korte pit stop thuis maken om even wat warms aan te trekken en de teras verwarmer weg te gooien die niet meer zo warm werd aangezien die stuk was.

Ik op de scooter gesprongen om bij de carrefour plijsters te halen door het bloedbad van me vinger van gister en ewrten te halen voor vanaaf die mama vergeten was. Aan gekomen bij de carrerfour pleisters snel gevonden, die waren makkelijk te vinden aangezien ik nogal lomp ben, ken ik de weg dromen. Maar de erwten..... dat was de vraag waar die lagen. De carrerfour is mega groot dus gedachte 1 pad waar alles van blik is, dus op zoek naar het pad van de blikken.... het pad gevonden 3 paden door gelopen van 20 meter maar dop ewrten waren spoorloos. Nadat ik dacht agh... we kunnen ook de ewrten laten waar ze zijn, dan maar geen ewrten, liep ik door het pad van de koffie, 10x raden wat ik vond! EWRTEN! oke... ewrten en koffie, niet een geweldige combie maar ik had ze gevonden...

Dus snel naar de HBH crossen want daar had ik afgesproken met mama en Amor, schijt aan alle bortjes, ik zet me scooter lekker op de stoep ik heb geen zin om een pokke eind te lopen dus neer geplant slot er omheen, en snel naar de HBH gelopen. Mama en amor zaten aan de koffie en ik liep snel naar John want die zei hoe ben jij gereden als je een half uur later aan komt..... dus kort samengevat wat ik had gedaan en lekker wat bijgekletst en even z'n vest geleend want ik stond te bibberen van de kou en rond 6 uur weer lekker naar huis gereden...

Thuis biefstukje gegeten met patatjes en de ewrten!

Onze dag was nog niet helemaal klaar... amor en ik gingen nog even snel naar benidorm... beetje jammer dat alles dicht ging, dus maar wat bij bellagio gedronken en nu thuis zittend weer met de tv aan waar de rest een beetje indut op het moment...

morgen komt papa aan en is amor jarig, dus ben benieuwd wat we dan mee maken!

Hasta pronto!!!

  • 02 Maart 2011 - 11:51

    Inge:

    En waren de erwten lekker?

    En ook weeer echt een actie voor jou om je hoge hakken aan te doen voor 10 min hahaha.

    Maar gefeliciteerd met Amor!
    Feliciteer haar maar van mij :)

    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Feb. 2011
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 17878

Voorgaande reizen:

27 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Road trip 2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen naar Spanje

Landen bezocht: