Voorjaarsvakantie 28/02/2011 - Reisverslag uit Finestrat, Spanje van Sanne dool - WaarBenJij.nu Voorjaarsvakantie 28/02/2011 - Reisverslag uit Finestrat, Spanje van Sanne dool - WaarBenJij.nu

Voorjaarsvakantie 28/02/2011

Door: sannevddool

Blijf op de hoogte en volg Sanne

28 Februari 2011 | Spanje, Finestrat

Heey allemaal,

Goh nadat mijn achternichtjes Amber en Kirsten dit hadden aan gemaakt, is het toch wel erg handig om iedereen op de hoogte te houden met een reisverslag...

Maar hoe leuk Spanje klinkt en normaal gesproken ook is, valt het nu wel tegen hoor... veel wind, zonnetje verdwijnt vaak achter de wolken. Stand is als goed leeg, alleen een paar mensen die een beetje pootjebaden of wandelen/uitwaaien zie je er lopen. Dikke jassen, sjaal, trui of wat anders warms is wel aanteraden nu. Verder moest ik zelfs in de regen rijden vandaag samen met Amor op de scooter, dus Spanje en altijd zon, NOU NEE!

Maar m'n verhaaltje van vandaag..... nadat we dus lekker hadden uitgeslapen, en wakker waren geworden van de broodjes die mama al in de oven had gestopt zaten we lekker in het zonnetje te ontbijten. Jammer genoeg duurde dit niet heel erg lang, binnen een poep en een scheet sloeg het weer om in bewolking en wind.

We moesten vandaag ook schoonmaken, dus ik dacht na het douche met volle moed, nadat ik aan mama had gevraagd waarmee ik kon helpen, was ik op zoek gegaan naar een emmer. Jammer genoeg eindigde dit in een kapotte vinger waar bloed uitstroomde en onzettend veel pijn deed en nog steeds doet, bloed op de vloer, fijn heb ik weer. Tja lompheid blijft er toch wel in zitten. Dus ik kon niet meer schoon maken.

Nadat het huis verder schoon was toch maar op de scooter gesprongen om naar Benidorm te gaan om even Nas gedag te zeggen. Onder weg terug naar huis een korte pitstop gemaakt bij La Marina (het winkelcentrum bij ons thuis) Eigenlijk na een beetje heen en weer gelopen te hebben hadden we dat ook wel snel gezien en zijn we verder gereden naar huis. Thuis waren we ons zo aan het vervelen dat we eigenlijk met z'n 3tjes een beetje in begonnen te dutten. Amor kwam met het geweldige voorstel om een ijsje te gaan halen, ik dacht bij mezelf... goh het regent maar waarom ook niet... Dus een beetje aangekomen als ijspegels lekker ijsje gegeten en weer naar huis gegaan.

Thuis gekomen, lekker een loempia gegeten en nu zitten we lekker aan de koffie, straal kacheltje aan, dekentje om ons heen, verwarming ook aan, tv op nederland 1 en Amor leest een boek.

hasta prontooo

  • 02 Maart 2011 - 11:46

    Inge:

    Hahahaha,

    niet per ongeluk expres een kapotte vinger om niet te hoeven schoonmaken :P

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Feb. 2011
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 17877

Voorgaande reizen:

27 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Road trip 2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen naar Spanje

Landen bezocht: