De eerste 2 camping dagen! - Reisverslag uit Les Salles-sur-Verdon, Frankrijk van Sanne dool - WaarBenJij.nu De eerste 2 camping dagen! - Reisverslag uit Les Salles-sur-Verdon, Frankrijk van Sanne dool - WaarBenJij.nu

De eerste 2 camping dagen!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

30 Juli 2012 | Frankrijk, Les Salles-sur-Verdon

Zo zo! De eerste echte 2 camping dagen zitten er op! Gisteren lekker uitgeslapen tot een uurtje of half 11 want toen zweete ik me tentje uit. Nadat ik lekker een broodje had gegeten zijn we naar het strand gegaan, daar hebben we zeker met z'n allen 5 uurtjes gelegen. We hebben heerlijk met Jax gespeelt in het water en Marc heeft 2x een poging gewaagd om te gaan kiten, maar dat is jammer genoeg niet gelukt. We hebben savonds lekker macaroni gegeten en daarna lekker de tent ingedoken.

Vandaag zijn we rond kwart voor 10 opgestaan en door ons lieve vriendje Jax gewekt die namelijk ons even kwam bezoeken in de tent. We hebben met z'n allen lekker ontbeten en daarna de auto ingeladen, om vervolgens de Gorges te verkennen (De Grand Cayon van Europa). Na zeker 1.5 uur rijden en ik met me neus in een boek en met onwijs wat tussen stops wegens dat we hele mooie foto's konden maken (zie facebook), zijn we aangekomen in Rougon. In Rougon hebben we de meest lekker Crepes gegeten, ondanks dat ons geduld erg op de proef werd gesteld, maar dat was het wachten zeker weten waard!

Nadat we lekker middag eten hadden gegeten zijn we door gegaan naar de Verdon. We hebben ergens boven op de berg geparkeert dat heet Le Palud en zijn we op een onwijs leuke touristische manier naar beneden gegaan om echt in ijs en ijs koud water te gaan zwemmen. Ondanks dat het al een hele klim naar beneden was, moesten we ook weer omhoog! We waren afgekoeld maar boven (zie: Heigend) aangekomen zijn we weer in de auto gestapt en terug naar de tent gegaan. Onderweg hebben Marc en ik nog lekker gedudt!

Eenmaal aangekomen terug op de Camping zijn Marc, Paul en vaders op stap gegaan om te proberen te gaan kiten. Dit is zeker gelukt!! Mooie foto's en Marc was weer in z'n nopjes! Ik en Schoonmoeders zijn lekker gaan douche en de was gaan doen! De foto's op de laptops zetten en lekker wezen keutelen!

Nadat iedereen z'n eigen ding had gedaan, zijn we lekker gaan eten! Balletjes met pindasaus en friet!! Jamjam!!

Marc en ik hebben elke dag avond afwas dienst en die zit er ookalweer voor vandaag op dus eigenlijk nog lekker kletsen en naar bed, want we zijn toch allemaal best wel moe!!

Dikke kus uit Frankrijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Les Salles-sur-Verdon

Sanne

Actief sinds 28 Feb. 2011
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 17870

Voorgaande reizen:

27 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Road trip 2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen naar Spanje

Landen bezocht: